2011. november 24., csütörtök

Progress saphir porszívó - Jelenlegi ára: 1 990 Ft

Nagyon praktikus, sarokba állítható, kis helyigényű, könnyen kezelhető jó kis porszívó. sajnos egyszer rosszul állítottam fel, eldölt és eltörött a nyél vége. használatnál nem zavar, lásd a képet, illetve feltekerni is csak igy lehet, egy pöcök letörött, de valamivel pótolható, már én is gondoltam , hogy kitalálok valamit, de aztán mivel így is megoldható, használható így maradt....
made in Hungary !
takarékos, mert csak 750w/24 óra használ, de szív rendesen!!!! a feje forog, be tudsz nyúlni vele bárhová. porzsákos, de az utángyártott ( pl. tesco) nem drága bele, mivel hosszúkás formájú a porzsák elég sokáig használható egy , de hát ez háztartás válogatja.
használt, mert szerettem, csak előkaptam felszívtam esténként a szemetet aztán 2 mozdulattal vissza a sarokba, kicsit horzsolt a külseje, de nagyon jól szív! nincsenek 5cm-eses szállú szőnyegeim, azt nem tudom, de normál szőnyeget és főleg apró szemetet nagyon jól összeszed.
kiszolgált, most kaptam egy újat, de biztos fog hiányozni.
Sopronban található, személyesen  átvehető, kipróbálható.


Jelenlegi ára: 1 990 Ft

Az aukció vége: 2011-12-02 08:42
. Progress saphir porszívó - Jelenlegi ára: 1 990 Ft